Klanttevredenheid en Klachten

Bol Adviseurs hecht veel waarde aan de tevredenheid van klanten. Goede service en hoge kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel. Het zorgvuldig omgaan met gegevens van onze klanten is voor ons een vanzelfsprekendheid. Dit ziet u ook terug in het feit dat alle afdelingen en processen binnen onze organisatie ISO 27001 gecertificeerd zijn (certificering afgegeven door Dekra).

Ondanks alles zou het kunnen voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent en dit niet aan de orde is gekomen. In dat geval nodigen we u uit om dit zelf aan ons kenbaar te maken. Dit kan aan uw vaste contactpersoon, maar indien gewenst ook aan onze Compliance Officer of Voorzitter van het Dagelijks Bestuur van Bol. Vanzelfsprekend wordt uw klacht vertrouwelijk afgehandeld. De gehele procedure met betrekking tot onze klachtenregeling leest u hier.

Wanneer een klacht melden?

U kunt een klacht melden wanneer u niet tevreden bent over de dienstverlening door (één van) onze medewerkers. Ook wanneer u onethische gedragingen of andere onregelmatigheden aan de kaak stelt kunt u contact met ons opnemen. Twijfelt u? Aarzel niet en leg de situatie vooral aan ons voor. We zoeken immers graag naar een goede oplossing.

Waar en hoe een klacht melden?

U kunt uw klacht per post, e-mail of telefonisch aan de compliance-officer of het dagelijks bestuur kenbaar maken.

De heer A. Klomp is bereikbaar via: complianceofficer@boladviseurs.nl
De heer P. Graat is bereikbaar via: dagelijksbestuur@boladviseurs.nl

Problemen en vragen aangaande uw privacy kunt u richten aan onze Security Officer: r.hofmans@boladviseurs.nl.

Telefonisch kunt u Bol Adviseurs bereiken via: (0485) 56 12 00.

Het postadres is:
Bol Adviseurs
t.a.v. Afd. Compliance
Postbus 142
5830 AC Boxmeer