Bol verstuurt post voortaan digitaal

Op 29 april 2020 gepubliceerd door Bol Adviseurs (Algemene Publicatie)

Vanaf vandaag 29 april 2020 ontvangen klanten post zoveel mogelijk digitaal via hun online dossier op de klantenportal Mijn Bol. Als organisatie hebben we ervoor gekozen om over te stappen op digitaal ondertekenen, waardoor we binnen Bol verwerkingen en accordering van documenten sneller en soepeler kunnen laten verlopen.

Wat betekent dit voor u als klant?

Door deze verandering ontvangt u als klant van Bol minder poststukken via de brievenbus. Zodra er poststukken voor u klaar staan in het online dossier van Mijn Bol, ontvangt u een e-mail vanuit noreply@boladviseurs.nl met als onderwerp ‘Er is een bestand voor u op Mijn Bol geplaatst’. Via de meegestuurde link kunt u het nieuwe poststuk inzien en wanneer noodzakelijk de nodige acties verrichten.

Let op! Klanten zonder een Mijn-Bol account ontvangen poststukken nog steeds via de brievenbus.

Heeft u vragen of opmerkingen naar aanleiding van dit nieuwsbericht dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk via b-online@boladviseurs.nl,  088 – 1211 300 of via onze website.

Stel je vraag aan Bol Adviseurs

Heeft u een vraag naar aanleiding van dit nieuwsbericht? Stuur ons dan een bericht.