Downloads  |  Veelgestelde vragen
Contact

Heeft u een vraag? Klik op de button om deze te stellen en we nemen zo snel mogelijk contact met u op:

Stel uw vraag

Onze contactgegevens »

Gladys tekent Bol Logo

Klanttevredenheid en klachten

Bol Adviseurs hecht veel waarden aan de tevredenheid van haar klanten. Goede service en hoge kwaliteit van onze dienstverlening staan bij ons hoog in het vaandel. Daarom voeren we systematisch en regelmatig klanttevredenheidsonderzoeken uit. Daarnaast is de tevredenheid ook een belangrijk bespreekpunt in gesprekken die onze medewerkers met onze klanten voeren. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent en dit niet aan de orde is gekomen. In dat geval nodigen we u uit om dit zelf aan ons kenbaar te maken. Dit kan aan uw vaste contactpersoon, maar indien gewenst ook aan onze Compliance Officer of Voorzitter van het Dagelijks Bestuur van Bol. Vanzelfsprekend wordt uw klacht vertrouwelijk afgehandeld.

Wanneer een klacht melden?

Waar en hoe een klacht melden?

U kunt uw klacht per post, e-mail of telefonisch aan de compliance-officer of het dagelijks bestuur kenbaar maken.

De heer A. Klomp is bereikbaar via: complianceofficer@boladviseurs.nl
De heer P. Graat is bereikbaar via: dagelijksbestuur@boladviseurs.nl

Telefonisch kunt u beide heren bereiken via: 0485 561 200.

Het postadres is:
Bol Adviseurs 
t.a.v. Afd. Compliance 
Postbus 142
5830 AC Boxmeer

Downloads

Klokkenluidersregeling

Document waarin de klokkenluidersregeling aangepast is aan specifieke situatie van Bol Adviseurs.

Download

Klachtenregeling

Document waarin de procedure met betrekking tot de klachtenregeling van Bol Adviseurs is vastgesteld.

Download